dinsdag 5 maart 2013

Schrikken

Zo! Dat was even schrikken toen ik het weekmenu van papa kreeg zondag.
Ineens moest ik zelf het ontbijt en de lunch samenstellen en alleen deze week heb ik nog recepten voor de warme maaltijd. Daarna moet ik zelf aan de slag..... ENG!!!!
Ik kreeg er wel een handige calorieen teller bij samen met richtlijnen, dat maakt het wel iets makkelijker maar ik ben er behoorlijk onzeker over. Gelukkig staat papa altijd klaar voor vragen, en voor recepten als ik graag iets specifieks wil hebben. Dus het zal wel goed komen.
Vandaag dus voor het eerst met de calorieen teller aan de slag. Na het ontbijt en de warme maaltijd had ik 658 calorieen gehad en had ik bedacht dat ik dan wel een geroosterd broodje met forelfilets en spitskool (spitskool vult beter dan sla) lekker hoor, met een beetje peper uit de molen. Ik heb dus weer heerlijk gegeten vandaag.
Vanaf deze is het avondhapje een middaghapje geworden. En er komt nu meer fruit bij.
Volgens papa ben ik op mijn verjaardag nu over 13 dagen wel beneden de 100 kilo maar ik heb er nog een zwaar hoofd in.
Al moet ik toegeven dat hij eigenlijk altijd gelijk heeft. We zullen zien :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten