dinsdag 5 maart 2013

Reclames

Sinds ik aan het lijnen ben realiseer ik me pas goed hoeveel reclames over (ongezond) eten er voorbij komen op een avond.
McDondalds is ongetwijfeld de rijkste in reclame land want ik zie gemiddeld per avond zo'n zeven tot negen reclames van hun.
Ook iets waar ik altijd enorm om moet lachen is de reclames over modifast producten en dergelijke. Snel van je overtollige kilo's af? Snel van je geld af zullen ze bedoelen. Ik heb wel eens gekeken wat die flauwekul kost, maar goeie genade dat is voor een normaal mens dus gewoon echt niet te betalen hoor. Nee ik ben steeds blijer met mijn low budget dieet. Bovendien is wat ik eet veel en veel lekkerder dan die vieze shakes en poeders.
Ook een leuke, de weightwatchers reclames. Die lokt bij mij steenvast de uitspraak "puh ik heb lekker mijn eigen weightwatcher" uit. Heerlijke luxe hoor je eigen weightwatcher.Mocht je toevallig ook aan het lijnen zijn en honger krijgen van de McDonalds reclames?? Bedenk dan maar dat 1 Big Mac maarliefst 580 calorieen bevat. Het is maar dat je het weet :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten