zaterdag 16 maart 2013

ff bijkletsen

Zo dat is een paar dagen geleden.
En er is toch wel het een en ander gebeurt. Zo was ik door de koorts 800 gram afgevallen op 1 dag en vond ik het bijna jammer dat de koorts na een dag alweer zakte :-)
Gisteren heb ik zomaar zonder reden, ik had niet eens honger een negerzoen gegeten :-(
Met angst en beven op de weegschaal vanmorgen maar gelukkig geen schade. 600 gram afgevallen. Ik weeg nu 101.7 dat betekend dat ik totaal 18.3 kilo ben afgevallen EN IK KRIJG FLUBBERARMEN!!!
Het zelf menu's samenstellen valt toch wel erg tegen. Ik ga toch meer voor het lekkere dan voor daadwerkelijke maagvulling, waardoor ik erg makkelijk honger krijg en dus ook onnodige honger krijg.
Ik ben dus stiekum heel blij dat papa mij zijn maaltijden  doormailt want wat hij vandaag eet, eet ik morgen lekker.
Vandaag waren dat zoals je ziet capucijners en die waren erg lekker.
Voor morgen is het een salade met andijvie en bietjes. Hij mailde me al een foto en het ziet er alvast lekker uit. Misschien lui maar ik ben echt wel blij met de recepten van mijn papa :-) Al moet ik het natuurlijk op een gegeven moment echt wel zelf kunnen.
Enfin op dit moment gaat het dus even superlekker deze week ben ik meer dan de gehoopte 2 kilo afgevallen en daar zal ik dan maar aan terug denken als het even wat minder lekker gaat.
Overmorgen ben ik jarig en ik zag dat ovenfrietjes van de AH niet zoveel calorieen hebben, dus wie weet.....................friet met een kroket dat is wel een echt verjaardags hapje toch? Jaja ik weet het een deel van mij blijft eeuwig kind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten