maandag 11 maart 2013

Resultaat na 6 weken

Vandaag ben ik exact 6 weken bezig met dit dieet.
Al moet ik zeggen dat ik het niet echt meer als een dieet zie, maar gewoon een andere eetgewoonte.
Ik ben nu 16.1 kilo afgevallen, en dat is eigenlijk maar bijzaak aan het worden.
Natuurlijk blijft het hoofddoel wel het afvallen, maar er komen zoveel nieuwe dingen bij dat het gewoon een heel ander leven is. 16.1 Kilo is een resultaat. Maar van meer dan 200 eenheden Insuline per dag naar helemaal geen Insuline meer, is misshien wel een veel grotere verbetering.
De rest van de medicatie is allemaal ook gehalveerd of zelfs gestopt.
Elke ochtend wakker worden met een hoop energie is ook een resultaat. Ik beweeg anders, ik loop zelfs anders :-)  Dat is dan het lichamelijke deel. Maar geestelijk speelt zich ook een hoop af. Ik heb het gevoel dat ik heel mijn  leven weer op de rit aan het krijgen ben. Het doet me een enorm plezier om simpelweg mijn  huishouden weer te doen. De dagelijkse wandelingen met de hond die steeds langer worden en verder gaan. Ik kreeg van mijn ouders omdat de mijne al een poosje kaduuk was alvast voor mijn verjaardag. In het begin dat mijn stofzuiger kaduuk was vond ik dat niet zo heel erg. Scheelde me een boel energie om niet te stofzuigen. Goh ik sta versteld van mezelf wat een plezier het is om gewoon te kunnen stofzuigen. Dus.......... het resultaat is zoveel meer dan die 16.1 kilo, al ben ik er natuurlijk wel heel blij mee :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten