woensdag 20 maart 2013

Bijjjjjjjjjjjjjjjna

Vanmorgen op de weegschaal.............. 100.2
Bijna de mijlpaal, bijna 20 kilo kwijt, en bijna beneden de 100.
Het word vandaag een bijna dag ;-)
Als ik 20 kilo ben afgevallen dan heb ik absoluut een feestje verdiend :-) Dan ga ik me dus echt een dag ongans eten. Maar goed zover is het nog niet :-)
Ondertussen ben ik al heel erg trots op mezelf, dit is me nog nooit gelukt en ik ben nog steeds vastbesloten de 50 kilo te halen. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe goed ik me nu voel.
Vandaag eet ik lekkere stamppot sperziebonen met witte bonen. Eigenlijk moeten dat snijbonen en witte bonen zijn maar de dorpssuper verkoopt doodleuk geen verse snijbonen. Geeft niks met sperziebonen word het zeker weten ook lekker.
Ik merk wel dat ik te weinig water drink :-( Ik sta elke ochtend op met hoofdpijn, en er is me al meerdere keren uitgelegd dat ik echt voldoende water moet drinken. Dat is om mijn nieren (die toch door mijn overgewicht en suikerziekte niet meer 100% functioneerden) een beetje te helpen. Die moeten nu extra hard werken om alle afvalstoffen te verwerken die vrij komen bij het verwerken van lichaamsvet. Het lichaam slaat afval stoffen op in het vet en dat word nu allemaal weggewerkt. Meer drinken dus ! Ik moet mezelf daar echt aan herinneren. Misschien.............kan ik morgen wel melden dat ik eindelijk onder de 100 kilo zit :-) Jeetje zeg, dat is jaren geleden dat ik beneden de 100 kilo woog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten