zondag 24 februari 2013

Tuinboontjes

Op de dag dat ik het ouderlijk huis verliet en op mezelf ging wonen heb ik mezelf 1 ding beloofd. Wat zeg ik, ik heb het gezworen. "Vanaf nu eet ik NOOIT meer tuinboontjes" Oftewel Ollewievetonen zoals ze hier zeggen (tenen van een oud wijf) Tot de dag van vandaag, 23 jaar dus heb ik me daar aan gehouden. Tot vandaag inderdaad, want bij het openen van het dagmenu van vandaag zag ik het meteen staan...... TUINBOONTJES Getver de getver. Nou ja.. vroeger luste ik wel meer dingen niet zoals spruitjes en witlof die eet ik nu ook. In elk geval heb ik elke dag weer voldoende honger om lekker te vinden wat ik eet. Zoals mijn vader pleegt te zeggen "Ik kan alles lekker maken, zelfs stront als het moet" Zal ik er maar op vertrouwen dat ik dit ook wel met smaak zal opeten. Maar pap als je dit toevallig leest??? Haring mag je me echt niet aandoen hoor, dat is het ding in deze wereld wat ik ABSOLUUT niet eet.

De weegschaal probeert weer vriendjes te worden, de 200 gram van gisteren zijn weer weg. Samen met 200 gram extra. 107.7 woog ik vanmorgen, en mijn suiker was zonder insuline 5.4 vanmorgen.
Dochterlief moet weer naar school vandaag. ik moet dus lekker bezig zien te blijven vandaag. Gisteren besloot ik al om vandaag het houtwerk in huis maar eens aan te pakken dus dat ga ik dan ook maar doen vandaag. Straks eerst even samen met de hond naar de supermarkt en dan... aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten