maandag 4 februari 2013

To kak or not to kak....

Thats the question..
Wegen zo heeft papa uitgelegd is nog niet zo simpel. Het is heel belangrijk dat je dit dagelijks op hetzelfde moment en onder dezelfde condities doet. Ik heb dus het moment gekozen 's morgens voor de koffie en na het toiletbezoek, altijd een voordeel als je een regelmatige stoelgang hebt..
Vanmorgen zat ik echter mooi tien minuten op de wc, maar die stoelgang bleef mooi uit.
Uiteindelijk toch maar richting weegschaal dan, je kan tenslotte niet de hele dag op de wc zitten. Ik kreeg het bovendien behoorlijk koud en veel zin in de koffie. Ik had me er al op ingesteld dat ik dus niet of nauwelijks zou zijn afgevallen, immers is een drol gewoon gewicht wat je lichaam verlaat?
Nou kennelijk niet dus :-) 113.0 gaf mijn vriend de weegschaal aan. :-) Dat is gewoon 7 ons minder dan gisteren. Hoewel mijn ontbijt mij vanaf het papier toegriezeld heb ik er nog steeds plezier en een berg vertrouwen in :-) Mijn suiker was vanmorgen maarliefst 5.6 dus dat kan gewoon niet beter.
Vanaf morgen ga ik ook nog eens overstappen op elektronisch roken in plaats van gewoon roken, jakkes ik word nog eens gezond :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten