zaterdag 16 februari 2013

Het is uit en ik heb een rode kool geslacht

Wow dat was nog eens een teleurstelling vanmorgen op de weegschaal :-( Ik ben maarliefst een pond aangekomen!! Thats it, het is nu definitief uit, de weegschaal en ik zijn  geen vriendjes meer :-)
Maar goed we zetten stug door :-) Ik heb mezelf beloofd 50 kilo af te vallen en dat ga ik doen ook, hoe erg de ruzie met de weegschaal ook word.
Vandaag heb ik een superlekkere lunch gehad een soort ommelet uit de oven met ham, paprika en annanas. wow dat was echt wel heel erg lekker. Nu twijfel ik toch wel wat ik morgen voor de lunch moet kiezen. Want morgen is een feestdag :-) Morgen mag ik zelf een ontbijt, lunch en avondmaal kiezen uit de dagmenu's die ik al gehad heb. Ik begin morgen ochtend met het "puddingcreme broodje" als ontbijt. Daarna de soort van kippesoep dip en 's avonds een broodje kipshoarma :-) Allemaal erg lekker lekker.
Maar eerst vandaag..... Vanavond eet ik rode kool. En ok ik beken... Ik heb nog nooit een rode kool klaargemaakt ik kocht altijd potjes. Je moet de groente van  hak hebben zeg maar. Maar mijn menu geeft een recept voor rode kool met verse rode kool. Leuk! Wilde ik toch al leren. Eerst de rode kool snijden. Nou dat was lachen. Van alle rode kolen moest ik natuurlijk de meest weerbarstige rode kool die er bestaat treffen. Tjonge wat was dat ding keihard zeg. Ik dacht die snijd je net als een krop sla ff maar niet dus.  Op dit moment staat de rode kool te pruttelen in de oven, maar eerlijk is eerlijk ik heb hem niet gesneden maar geslacht :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten