woensdag 13 februari 2013

Geen vriendjes meer

Oei mijn weegschaal en ik zijn geen vriendjes meer :-( Weer 200 gram aangekomen. 110.1
En toch hou ik mij strikt aan het dieet. Papa heeft al uitgelegd dat dit normaal is. Mijn lichaam komt in verzet tegen het dieet. Als ik maar gewoon doorzet gaat het echt wel weer goed komen.
En ik geloof er heilig in dat dat waar is. En ik zet ook door ! Maar evengoed wil ik op het moment dat ik op de weegschaal sta maar 2 dingen. 1.) De weegschaal oppakken en tegen de muur kwakken. 2.) naar de mc donalds rennen om een vette big mac te halen. Maar ik doe geen van tweeen. Ik bijt op mijn tanden, huil uit, en ga gewoon verder ;-)
Vandaag hebben we een soort lasagne maar dan zonder pasta ;-) Ik ben er heel erg benieuwd naar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten