vrijdag 1 februari 2013

Bezig blijven

Ik zit nog steeds in mijn suikerdagje. Heerlijk eten hoor.
Om niet steeds aan eten te denken probeer ik een beetje bezig te blijven, en hoe kun je dat nu beter doen dan door grote schoonmaak te houden?
Bewegen is ook goed, niet mijn favoriet en vandaag ervaar ik hoofdzakelijk gedwongen beweging, namelijk het heen en weer fietsen naar de dorpssuper omdat ik telkens iets tegen kom wat op is, en omdat ik van alle boodschappen de helft vergeet. Maarliefst 4 keer ben ik er geweest vandaag, mijn favo kassiere lacht zich een ongeluk, en zegt al niet eens meer doei maar "tot straks" En iedere keer zeg ik "nee, nu kom ik niet meer vandaag" hilariteit achter de kassa als ik dan een half uur later toch weer binnen stap.
Enfin de schoonmaak. Ik was zo druk met het schoonmaken van de keuken vandaag dat ik zelfs vergat om mijn lunch te maken. Later dan gepland gegeten dus vandaag. En.... het was zo lekker dat het al op was voor ik de kans had om een foto te maken, dus vandaag geen foto.
Na de lunch een lange wandeling met de hond. Hondlief is wel erg blij met mijn lijnen. Ik op dieet en zij lekkere lange wandelingen extra. Nou ja, het avondeten staat in de oven (lekker bietjes) en mijn keuken is mooi schoon, wat wil een mens nog meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten