zondag 3 februari 2013

Dag 7 de volle week

Gisteren lekker bij mijn ouders gegeten en vanmorgen ook. Op de een of andere manier is het toch lekkerder als iemand anders het voor je klaarmaakt :-)
Ik weet nu wel waar de uitdrukking "het water loopt me in de mond" vandaan komt. Dochterlief haalde gisteren voor zichzelf frikandellen speciaal en echt ik zat bijna te kwijlen. Mijn mond stond inderdaad vol water.
Gisteren had ik zelfs een avond snackje en mijn vader heeft me beloofd dat voortaan 2 keer per week in te passen. Wel luxe hoor, ik kan zelfs verzoekjes doen :-) Ik heb nog een verse annanas staan en daar heeft paps een recept voor gemaakt. Ik had ook onwijze trek in een broodje shoarma toen degene die voor me stond bij de kassa van de albert heijn pitabroodjes op de band legde gisteren. Meteen maar even een recept aangevraagd bij papa en jahoor ergens volgende week eet ik een broodje shoarma. Ik heb me niet gewogen vandaag (andere weegschaal) dus ik ben heel benieuwd wat de weegschaal morgen aan gaat geven.
Vandaag had ik lekker stamppot (nou ja soort van) andijvie met spekjes en die was weer erg lekker. Mijn suiker was weer keurig de hele dag onder de 7 dus ik klaag echt niet.
Gaat lekker zo, ik krijg steeds meer vertrouwen dat ik het gewoon super ga volhouden. In ieder geval zit de eerste week erop, en die is heel goed gegaan. Stiekum ben ik best een beetje trots op mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten