woensdag 13 februari 2013

eerste tegenvaller

Twee dagen bij papa en mama geweest. Niets gegeten wat niet mocht en toch zei de weegschaal vanmorgen dat ik zelfs 100 gram was aangekomen 109.9. Ik moet onze vriendschap maar eens overdenken :-)
Nee hoor ik wist dat dit ging komen, en ook dat het weer weggaat als ik maar volhou.
En dat ga ik zeker doen.
Ook opvallend is dat mijn suikers al een dag of twee een tikkie hoger zijn dan normaal, misschien heeft het iets met elkaar te maken?
Hoe dan ook, vandaag heb ik lekker mijn favo lunch uit week 1 ;-) Ik ga zo dus eens lekker lunchen :-) De fiets van dochterlief is kapot :-( en dus neemt ze de mijne mee naar het station. Op zich niet heel erg nu heb ik een daglijkse extra wandeling naar de dorpssuper. (waar ik al twee dagen mijn favo kassiere mis) dat vind de hond ook wel leuk, want die mag uiteraard mee :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten