zaterdag 9 februari 2013

electrisch roken

Gisteren weer op de eigen weegschaal. 111.2 dat was wel een beetje een teleurstelling ;-(
Het was welliswaar een kilo, maar wel een kilo in drie dagen.
Natuurlijk wist ik wel dat het niet zo snel zou blijven gaan, maar toch.
Nu had ik al sinds woensdag niet meer gerookt dankzij de electronische sigaretten die ik van mijn ouders kreeg, dus winst was er toch wel. Of toch niet?
Nu is het zo dat roken je spijsvertering beinvloed, dus wellicht hield het niet roken het afvallen wel tegen? Na overleg met mijn prive dietist papa hebben we besloten dat ik zolang ik lijn, de eerste drie sigaretten smorgens wel rook. Maar alleen de eerste drie, de rest rook ik electrisch.
Gisteren was een enorm moeilijke dag om vol te houden. Er was bezoek en die aten pizza's. patat en frikandellen. Maar............... Ik hield stand ! Ook dankzij het avondhapje wat aan het dieet is toegevoegd. Vanmorgen dus een beetje schrikkerig op de weegschaal.... maar.......... 110.4 dus dat is weer 800 gram minder.Mijn standvastigheid is beloond !
Ik ben best trots op mezelf want nog nooit hield ik een dieet zo lang en zo standvastig vol.
Ook mijn suiker zit keurig tussen de 5 en 7 en dat terwijl ik sinds woensdag geen enkele insuline meer gebruik. Eigenlijk regent het beloningen.
Vandaag is een dagje om naar uit te kijken. Vanmorgen een soort van pudding broodje, en vanavond eindelijk mijn langverwachte broodje shoarma! Dat komt helemaal goed vandaag.
Papa heeft me ook het menu voor volgende week al gestuurd, dat vind je in het menu van deze blog, met wel een heel bijzondere zondag mag ik wel zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten