vrijdag 8 februari 2013

gestopt met roken

Zoooooooo ik ben weer thuis :-)
Ik ben een paar daagjes goed verzorgd in hotel papa en mama, al hebben die wel erg veel verleidelijk lekkere dingen overal staan, maar het is me toch gewoon gelukt :-)
Mijn exacte gewicht weet ik natuurlijk morgen pas als ik me weer weeg op mijn eigen weegschaal.
Mijn papa en mama willen graag dat ik gezond word dus hebben zij me een set electronisch roken kado gedaan :-) Ik moet zeggen ik ben er blij mee, sinds ik die heb heb ik geen gewone sigaret meer aangeraakt. En moeilijk heb ik het er niet mee, dus ik kan het iedereen aanraden.
Ik heb zojuist genoten van mijn lekkere lunch. Een soort kippesoep met rijst en spitskool.
Supergaaf om te zien hoe mooi de spitskool kleurt als je de soep erop giet.
Ik ben inmiddels bijna 3 dagen insuline vrij en mijn suikers blijven super :-)
Ik ben dus wel weer een gelukkig mensenkind :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten