zondag 10 februari 2013

De eerste mijlpaal

Begon ik exact 2 weken geleden met een gewicht schommelend tussen de 118 en de 121, heb ik vandaag de eerste mijlpaal. Vanmorgen zei mijn vriend de weegschaal dat ik 109.8 woog. Yesss beneden de 110 voor mij is dat een enorme mijlpaal :-)
Ik ben helemaal trots op mezelf. En superblij met mijn papa voor zijn moeite om lekkere recepten voor me te maken, en de dagelijkse steun van mijn mama. Ik heb het nog nooit zolang volgehouden en nog nooit zoveel resultaat gehad. Dit motiveert alleen maar om door te zetten, hoewel het soms gewoon echt moeilijk is. Iedereen die beweert dat je goed kunt afvallen zonder moeilijke dagen of zonder honger die kan wat mij betreft echt de boom in. Als dat zo zou zijn dan zouden er echt niet zoveel gevaarlijk dikke dikke mensen zijn. En dan zou je ook niet trots hoeven zijn op het bereiken van een streefgewicht of het volhouden van een dieet. Nou dikke poep, ik ben er wel trots op !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten