maandag 4 februari 2013

hot hot hot !!!

Bij het koken van de recepten, is het altijd even rekenen. De recepten zijn voor 1 persoon, maar ik kook voor drie personen.
Dus toen in het recept van vandaag 1 gedroogd chilipepertje stond pakte ik er vrolijk drie.... DAT had ik beter niet kunnen doen. Jeetje wat was het pittig om niet te zeggen heeeeeeeeeel pittig.
En papa maar lachen. Dochterlief heeft ongeveer een liter water tijdens de maaltijd gedronken, maar daar leren we van zullen we maar zeggen. Morgen voor het ontbijt heb ik weer zo'n recept waar ik bij het lezen ervan helemaal griezel maar papa beloofd dat het verrassend lekker zal smaken, ik ben benieuwd :-)
Zondag word voor mij een dag om naar uit te kijken, en woensdag ook. Op zondag krijg ik een broodje shoarma en een puddingbroodje (en ja dat blijft binnen de 1000 calorieen) en op woensdag krijg ik lekker makreel. Ik zag ook een avondhapje voorbij komen met, met garnaal gevulde tomaat en augurk met ham. Echt wel super lekker allemaal hoor, mijn papa zorgt er wel voor dat ik lekker eet. En zolang de weegschaal ook steeds minder aangeeft vind ik het helemaal okidoki :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten