woensdag 30 januari 2013

Dag 3:

Gistermiddag lekker naar mijn ouders vertrokken, waar mijn "dieetvoer" werd klaargemaakt door mijn papa. De weegschaal daar gaf 119.9 kilo aan :-( dat was wel even heel teleurstellend, maar ik wist ook niet precies wat ik de dag ervoor woog. Mijn suiker heeft zich dusdanig goed gedragen dat ik over heel de dag geen insuline heb gespoten en ook vanmorgen was hij mooi. 8.1. Ik kreeg 's avonds om een uur of 8 wel honger, maar dat heb ik opgelost met een glas water. Tip van papa is :"Als je het nu echt niet houd van de honger, neem dan een paar asperges of een augurk daar zitten per honderd gram resp. 16 en 17 calorieen in"
Vol vreugde op de weegschaal vanmorgen want deze keer wees hij 117.8 aan toch een stuk lekkerder he? Ik heb de weegschaal mee naar huis gekregen, omdat ie bij mij uiteraard op een andere ondergrond en anders staat zal het gewicht morgen niet helemaal accuraat zijn, maar de dag erop wel, zolang ik me weeg in dezelfde omstandigheden. Komt dus helemaal goed.
Zo! Dan ga ik me nu eens met de lunch voor vandaag bezig houden het recept vind je op de recepten pagina. Lekker... brood met bloemkool hahaha.
Ik eet echt wel veel lekkerder dan wanneer ik niet lijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten