woensdag 30 januari 2013

Dag 3 Lunch

Ok eerlijk is eerlijk, toen ik dit recept las, dacht ik:"Gatverdamme"
Toen ik het klaar maakte dacht ik:"Nou dat weet ik niet hoor"
En toen ik het at dacht ik : "Verrek das eigenlijk best lekker"
Met dit dieet probeer ik (Nou ja, mijn  vader dan) 3 doelen na te streven. 1. Afvallen, 2. Zo weinig mogelijk geld uitgeven, en 3. Geen etenswaren weggooien. Doe dus alle groente die je over hebt bewaren want die gebruiken we nog wel een keer voor ze niet goed meer zijn.
Ook bouillons van soepen altijd bewaren.
Ik heb een pagina statistiekjes toegevoegd aan deze blog, waarin ik gewicht, suikerwaardes en uitgaven bij probeer te houden. Let er bij de uitgaven wel op dat dit uitgaven zijn voor 3 personen.
Was wel trots dat ik tegen de kassiere van de supermarkt (je weet wel, die waar ik al eerder over schreef) kon zeggen dat er toch al kilo's weg waren.

1 opmerking:

  1. Ielll ziet er inderdaad niet zo lekker uit bloemkool op brood hihi!
    Wou even zeggen dat ik trots op je ben!!
    Maar dat wist je al;)
    Wil je heel veel succes wensen met je dieet,
    volgens mij gaat het deze keer echt lukken!
    Groetjes die leuke kassiere :P

    BeantwoordenVerwijderen